Ännu en gnistrande vinterdag

Idag har jag äntligen varit hos Malin Blom i verkstan och glacerat alla mina formar och skålar!
Jättekul och ganska pyssligt. Nästa helg är dom brända och jag ska hämta upp dem på Rosehills!
Ser fram emot nästa års keramikkurs(er)!!

Det tog längre tid än väntat, så hundarna har haft en ganska tråkig dag idag. Jag hann bara hem och slänga i mig resterna efter gårdagens fiskmiddag (gott, ugnsstekt i sås av kokosmjölk spetsad med pesto, gröncurry, fiskkrydda och citronolja...mmmmm) innan det var dags för jägarexamen.
Både jag och Björn var lite trötta idag, men man får ny energi när man väl är där.
Inatt blir vi två som kan dela upp "basset-servicen", så förhoppningsvis är man lite mer allert imorrn!

Några bilder, hemifrån och den sista från Järvsö!
Nu på kvällskvisten visar termometern -13,5gr....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0