Tvångsbeteende??

Klara!!



Haha, vi som skulle ta det bara lugnt den här julen, hoppa över alla traditioner, eftersom Pappan jobbar och jag alltså antagligen blir själv hemma med hundarna över jul och nyår. Istället fortsatte jag oförtrutet matlagningen när traven med korv var klar; 3 kg ekologisk julskinka ugnsbakades och griljerades, 2 kg brunkål, 4 stora vörtlimpor, 10 portioner risgrynsgröt (gjord på mjölk, ingenting jag kan äta alltså!!!).......
Förutom detta har jag också införskaffat 2 sorters sill och mandelpotatis, en stor burk pepparkakor och lite annat smått och gott för att hålla svälten borta!
Nu klockan mitt i natten är jag alldeles slut...... :))))
En varm dusch nu bara och sedan ett par timmar i bingen innan basseten pockar på uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0