Vaccination....

... skulle det bli idag trodde jag, men när jag var där blev jag istället hänvisad till vårdcentralen eftersom jag tidigare visat prov på allergi med "symptom svullna luftvägar"......  Istället satte de min spruta i armen på Björn, så nu är han iallafall vaccinerad. Jag får väl ringa på måndag och boka tid istället!

Så rörande att höra att du har lite hundabstinens; du hade gärna fått vara här ett tag och sköta bassetpassen på nätterna så hade det nog gått över fortare än kvickt!!
Iallafall tänkte jag glädja dig med två excelenta bilder på Pigge, du känner säkert igen stilen från de som vill beställa porträtt av sina små älsklingar, men själva har lite svårt att bestämma sig för vilken bild som blir bäst, vilken bild som bäst speglar lilla vovvens personlighet!
Håll till godo!!
Och OM!!! du har tänkt att publicera dem på din blogg, GLÖM för all del inte att namnge fotografen!!
Puss!



Den här är kanske ÄNNU bättre!!!



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0