Mera snö.....

...och halkvarning i större delen av Sverige var det igår.
Själv var jag inte så drabbad, eftersom allmäntillståndet icke medgav några som helst utsvävningar i form av varken bilresor eller dogwalks, fick dock masa mig ut och hämta ett par korgar ved för att hålla myset upp inomhus!
Vila är trivselmässigt en aning överskattat om man inte kan varva det med fysisk ansträngning!
Fick även ställa in keramikkursen, vilket grämer mig fortfarande.....

Nu är här ganska tidig fredagmorgon, jag är feberfri (tror jag!!) och har just tvingats ur sängen av en obarmhärtig, kissnödig basset. Elden sprakar i både kamin och vedspis och ute är det fortfarande lite grått. Det snöar inte längre, det som föll igår håller på att slaska bort...... i bästa fall kommer jag mig ut en sväng idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0