Älgjaktens 5:e dag......

.... har lärt mig något värdefullt!
Det finns något som är än mer meningslöst än en jaktdag med
Regn, Blåst, Älgtomt pass och Ingen ved....
Nämligen en jaktdag med 
Regn, Blåst, Älgtomt pass, Ingen ved och Död jaktradio!
Jag har denna dag haft förmånen att få prova på bägge!
Som grädde på moset missade jag, tack vare den avsomnade radion, också avbrottet för gemensam lunch, och därmed också del av värmen från laget och den gemensamma brasan!

Imorgon väntar en helt ny dag, fylld av helt andra upplevelser.......!!!
Detta är själva essensen av jaktens tjusning!

Kommentarer
Postat av: Mysan

nu längtar jag inte hem längre, har legat på stranden hela dagen :) JAG EFTERLYSER RECEPTET PÅ ÄPPELPAJ!!! BRÅDIS!

2009-10-17 @ 03:43:01
URL: http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0