En helt vanlig tisdag.....

.... har jag haft idag!
Dvs en dag som jag gillar, ett par hundpromenader i ett typiskt uppehållmenlitegrått-höstväder, donande hemma med ved och annat, lite prat med dig mitt på dagen (din kväll!!) ett par telefonsamtal med den nere i Gävle stationerade äkta hälften..... ja, sammantaget en mysig dag!

Dagens viktigaste upptäckt:
Om vi pratar och jag förstorar bilden på videosamtalet till helbild, vrider skärmen lite utåt och själv går ut i köket, så känns det när man slänger ett öga in på kontoret ungefär som du sitter vid datorn och fixar som vanligt! Fast man ser inte ryggtavlan utan framsidan av dig istället!
En klar förbättring, alltså!

Denna dag har också möjligen varit lite i sömnigaste laget, då jag hade lite svårt att somna igårkväll. För många "att-göra-idéer" som slogs om företräde; fick till slut plugga två proppar med ljudbok, sömnig uppläsare i öronen för att kunna somna!
Idag satsar vi på läggtid före midnatt!
Men först massagefåtölj och ångdusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0