Kameramobil - Mobilkamera???

Nu kom jag på nåt!
Jag har ju tappat min mobil nånstans i skogen tror jag, och kameran som Pappan haft med till det norska havsbandet gillade ju inte närkontakten med saltvatten, så........
Kanske det är läge att kosta på sig en mobil med lite stunsig kamerafunktion.
Eller en stunsig kamera som man till nöds även kan ringa med.....!!!
Hmmmm tål att tänka på!

Annars har dagen varit fylld med aktiviteter, förutom det obligatoriska flängadet ut med mina fyrbenta flockkamrater har jag också varit och kikat på ett jobb i Ljusdal och lämnat in min lilla avlagda bärbara till Studiefrämjandet för att få programmet till skyttesimulatorn inlagt på den.
Natten planerar jag att disponera tédrickandes och köks- och tvättstugeplanerandes! 
Har alltså en riktig helkväll framför mig!!
Me like! 


Kommentarer
Postat av: Mysan

vad har hänt med bloggen? :O

2009-11-01 @ 13:49:37
URL: http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0