Meeeera veeeeeda......

.... men idag var det dina pass vi ställde iordning! Eller hälften av dem, resten tar vi imorgon tänkte vi.
Det blir bra det för oss nästa år, när du tar hand om våra i utbyte    (;
Jag har gjort en arbetsbesparande uppfinning, slaktat en av våra galma ryggsäckar och hängt en stor jutesäck som jag bär veden i på ramen! Kanon, det är bara benen som trögar lite i uppförsluten och undrar vad i hela friden det är frågan om.....!!
Avslutatde kvällen med KERAMIKKURSEN!!!! Det är så KUUUULL! Lasagneformen är nu klar och ligger för torkning, även en salladsskål hann jag med idag.............. Idéerna surrar runt i mitt huvud, jag förstår inte hur jag ska hinna prova allt!

Kommentarer
Postat av: My

hallå blondinmamman, har du kommit av dig i bloggandet? ;)

2009-10-10 @ 06:08:18
URL: http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0