Nyttodag.....

...har jag haft idag, kurerat mitt dåliga samvete vad gäller pappersplikten!
DVS jag är ikapp med bokföring och annat prassel, känns förträffligt!
Detta har tyvärr gått ut över mina fysiska åtaganden, föranlett försummelse av familjens fyrbeningar som följdaktligen fått stå över och inte alls varit ute i den utsträckning dom velat.....
Mina försök att förmå dem fördöma vädret idag också har varit måttligt framgångsrika, och jag har faktiskt full förståelse för de förtretade blickar som nu förföljer mig runt huset!

Kommentarer
Postat av: Caro

Det ryktas om att ni ska skicka ner ett paket till My, så om det skulle råka vara ngr 0.7 stift till stiftpenna i det skulle vara uuunderbart. Jag har letat som en dåre i affärerna, det verkar bara finnas 0.5 stift här och min mormor hann skicka ett paket till mig innan jag kom på att jag behöver stift ;P

2009-10-05 @ 10:23:07
URL: http://kaninkakka.blogg.se/
Postat av: Allas Vår Helikoptermamma!

Haha, absolut, 0,7 stift var det, ja!!

Någon annan som har några speciella önskemål?

Kram på er allihop!

2009-10-05 @ 10:44:13
Postat av: My

hahahahahahaha jag dör! ja men jag vill också ha 0.7!!! och mina röda byxor, och mitt gråa linne, hahaha. gärna mina corel böcker okså!!

2009-10-05 @ 11:23:07
URL: http://mybrisbane.blogg.se/
Postat av: My

elinor vill också ha stift :)

2009-10-05 @ 12:20:33
URL: http://mybrisbane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0