Sidertjärn.....dag 2!

..........har jag varit, idag även i sällskap med Björn! Vi delade alltså upp gruppen i två och fick på detta dubbelt så många glada hundar och hälften så många elever till varje hund i skogen! Trevligt var det, och några fågelsituationer och höjd puls blev det även denna måndag även om utdelningen inte blev större! Vi hade faktiskt också lite spårsnö, vilket ytterligare spädde på utdelningen i form av färska tjäderspår i vår väg!
Hemma sent även denna dag, så morgondagens rådjursjakt blir avblåst för min del, eftersom jag har lite köksjobb som ska göras! Inte i mitt kök dock, detta jobb sker i datorn främst!

Kommentarer
Postat av: My

min assignment ar inskickad och klaaaaaaaaaar :D:D:D:D:D:D:D:DD::DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:::::::DDDDDDDDDDDDD

2009-10-06 @ 07:50:23
Postat av: Mamman!!!

Du är så DUUUUUKTIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!

Puss!

2009-10-06 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0