Å nu har jag äntligen blivit stor!!

Ja, nu lider helgen mot sitt slut, jag firar fortfarande min födelsedag i två timmar till!
Igår (lördag) tillbringades dagen matlagandes med hjälp av tillrest handräckning (pålitlige Henrik, känns det igen från din student...???? varför ändra på ett vinnande koncept!!)
På eftermiddagen duggade överraskningsvänner tätt, så kul; Åke och Barbro, Malin, Ulf med Sofia och Doris, Mattias och Lina, Stina och Bohman, Marga och Mamma Ulf ("Faan vad jag avskyr det namnet....")( :D :D) och Svante, Cia och Thor! Jättekul!
Jag fick så fina och personliga presenter; En sagolikt vacker kanna som jag redan spanat in under tidigare vernissage på Rosehills (blå!! inte grön, sagolikt vacker ändå!!), ett minipäronträd (kanske till växthuset!!!) ett par oslagbara "växthusmysararbetssnickarbyxor" (blommiga!!), en frodig grön blomkomposition, ett handtovat sittunderlägg i ull, megaflaska sprattelvatten (!!!) och en bukett australiensiska dollar till vår val-safari i Cairns om tre veckor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: marga

Men så använd inte namnet "mamma Ulf" då!!

2010-08-05 @ 14:56:04
Postat av: Kickan

HAHAHAHA, det är inte jag, utan Mamma Ulf himself som ogillar tillmälet!!! :D :D :D

2010-08-05 @ 16:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0