God signal!

...säger mitt bredband idag, så jag gör ett försök!
Det hände sig nämligen att jag fick två ytterligare megaöverraskningar i söndags!

Pappan har köpt KOTTEN!!!!
Eller som en av kurskamraterna sa när vi träffade henne på Rosehills igår:
"Åh, vad bra! Då stannar den ju inom familjen!!"
Nu vandrar jag omkring och försöker fundera ut ett bra ställe att ha den!! Kanske växthuset om somrarna.....!!!

Och inte nog med det, detta fick jag också.....

Och vad är då det??
En flygtur upp till fjällen, med rundtur runt alla "våra" fjäll och landning för lunch!!
Det bli efter att vi kommit hem från Aus, så jag hinner gotta mig åt det ett par veckor också!

Ha, medan signallen är god gör jag ett försök till med de andra bilderna!

Kannan och blomster!


Sittunderlägg / tavla


Mina nya favvomysbyxor!


OK, nu provar vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0