Snabb som ögat......

.... får man vara nu när man ska uppdatera, annars är man rökt!

Hackspettarna har gjort sin årligen återkommande åverkan på de till gården ledande luftledningarna, varför både telefon och internet nu som vanligt denna årstid lyser med sin frånvaro! Alltså stretar jag med min lilla dator och mitt mobila "bredband" som på eget initiativ kopplar ur sig själv snabbare än jag hinner koppla upp det. Detta är fjärde försöket och jag har definitivt gett upp försöken att publicera bilder, vilka ändå inte höll nämnvärt god kvalitet!

Idag har det varit passning vid skjutbanan, mina 25 skott gick hyfsat bra; lätta duvor, men anläggning och avfyrning i rätt riktning hanns med innan duvorna självdog, så det känns som ett stort steg framåt eftersom min akilleshäl är tidsödande och omständiga anläggningar med alltför mycket siktande

Jaha, då gör vi ett försök med "publicera-knappen" igen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0