Hemma igen....

-10 och lite nysnö i spåret. Skulle förstås ha spårats upp med ny-skotern, men eftersom snöslungan till traktorn gick sönder tog detta lite för lång tid, och vi fick eftermiddags skidåka i pudersnö! Lite trög-luddigt men sagolikt vackert!





Detta är den finaste vintern vi haft sedan vi flyttade hit!
Vi njuter verkligen varje dag, och med gristrynet över ansiktet känner jag ingenting av astman heller!

Nu planerar vi för ett premiärbesök till fjällstugan till helgen......kanske bara en långtur över dagen för att sätta på värmen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hm, ja de vet jag inte, min faster som har stuga där, nån stugby antar jag, upp på nån höjd ovanför sjön. Ska SJÄLVKLART ta med skidorna! Ring mig på 070 524 59 40 så måste vi ut och åka!!

2010-02-11 @ 15:51:27
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0