stiff....

Här har dagen har gått i stelhetens och ödmjukhetens tecken!
Började med massagestol före frukost (underbart sedan jag väl tagit mig upp ur bingen!) och lindade sedan in hals och huvud i dubbla halsdukar och hucklen. Ibland är det särskillt bra att bo lite avsides utan paparazzis inärheten!
Stavar och småhundar fick göra mig sällskap en sväng längs plogad väg mitt på dagen och efter det kunde jag så smått börja röra huvudet igen! 
Det var ändå tur att keramiken var inställd, hade nog inte kunnat njuta av den som jag brukar!
Imorse var det marängkallt, omkring -15, men när jag nu på senkvällen kom mig ut med vedkorgen hade den utlovade mildluften kommit, så nu har vi inte mer än -7, kändes nästan onödigt att ta på sig ytterkläderna!

Denna dag känner jag att hundarna gemensamt utlyst tjänsten som tf flockledare. Nåväl, man kan inte vara på topp jämt och förhoppningsvis kan jag återfå något av förtroendet imorgon.........kanske.........!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Snart kommer jag uppåt, nu i helgen har jag dock fullbokat men sen hela nästa vecka är det bara att hojta om ni vill ha skidsällskap =)

2010-02-25 @ 22:44:24
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0