2 nätters sömn

gör underverk för initiativförmågan och närminnet!
De två gamla hundarna har sovit gott de senaste nätterna och så även jag!
Följdaktligen tog jag mig äntligen ut i vintern igen med de fyra dragkrafterna i sällskap!



Jag kom ihåg läxan från det senaste försöket och nöjde mig med två i taget, Vorstehn-Torstehn-Bärsärk som förste dragare i slakmotan upp mot vändplan och Faster Frida som mer softat sällskap till den konstant fastkrokade latmasken Hirvin på hemvägen!





Känns skönt att alla har fått sitt idag, nu snusas det gott från alla håll och kanter här hemma!

Lotta fick citykopplet och matsäcken med sig och kördes över till Madde idag för lite kvalitetstid som ensamhund. Eller hon får väl stå ut med att umgås lite med Trassel under veckan gissar jag, men dom har iallafall varsin reservmatte att terrorisera! Blir väl dagliga rapporter på fb!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0