Äntligen!!!

Denna dag har bjudit på en nylagad tand!
Eller rättare sagt en ersatt fyllning som tuggades bort med knäckebröd i början av veckan. Otroligt skönt, min svärmor brukade säga att det inte fanns något värre än att ha trasiga tänder. Det får en att känna sig fattig och jag kan bara instämma i det!
Så nu går jag omkring och känner mig rik igen, med nyfixat garnityr!
Drabbades också ett fantomkliande av gigantiska mått. Det kliade helt hysteriskt i min bedövade läpp, och när jag försökte klia upphörde all känsel c:a 1cm från "kli-stället". Alltså helt ogörligt att klia!!!! Blev smått desperat ett tag.....

Eftermiddagen bjöd på en guidad tur till Tallåsen som "smakråd" åt Joel som skulle införskaffa taklampa till badrummet. Letar lite fönsterbelysning åt oss också, men efter tandläkarbesöket kändes det som guldkortet gjort sin insats för dagen, alltså ingen ytterligare shopping i möbelbutiken.
Hemkommen igen åkte pannlampan på och storhundarna fick sin försenade tur till vändplan. 

Sedan har jag också ÄNTLIGEN fått veta hur mycket dun som ryms i en kudde!
Och hur fantastiskt fluffigt det blir när man ska försöka packa ner det i en säck sedan det en gång fått smak på friheten......








Mmmmmmm.....!!     :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0