Fortsatt snö(O)väder!!

Och jag är helt insnöad! Och inblåst!
På obestämd tid, men troligen fram till måndag, då min prins och räddare i nöden (!!!) förhoppningsvis kommer hem från Gävle, startar traktorn, slungar en massa snö kors och tvärs och sedan rentav friskar upp skogsspåren igen. Idag tog det en timme att pulsa t.o.r. lilla vändplan, mycket konditionsuppbyggligt men.......
Någon kamera var inte att tänka på att plocka med sig, men jag tänker att du kan vyn, det såg exakt ut som igår!!  Kanske lite mer snö att pulsa i då!
Trivs dock rätt bra här i min vita, mjuka avskildhet, jag har ju alla vovvarna och hann bunkra upp med en massa frukt igårkväll. Gott om mat i frysarna och högar med vedpinnar staplade bredvid kamin och vedspis..!!
Det är inte så kallt heller, uppskattningsvis runt -7 -8 nånstans......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0