Idag snö(o)väder!!

Japp, så var det dags igen!
Lite spännande att köra ut bilen ur garaget för kvällsturen in till Ljusdal och jägarexamen med onsdagsgruppen, men tack vare 4WD tog jag mig både dit och hem igen! Snöröjningen får anstå tills pappan kommer hem på måndag; har aldrig kört "nya" traktorn och med tanke på hur många gånger den tjuvstannat tänkte jag inte börja övningsköra i skarpt läge när jag är ensam hemma! Skulle bara vara toppen att blockera vägen med traktorn och helt omöjliggöra bilåkat!
Men innan kvällspasset på studiefrämjandet blev den en sväng med storhundarna!
Våra fina skid- och promenadspår till vändplanerna är ett minne blott, nu ligger de dolda i dryga 2 dm tjockpulsad nysnö.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0