Måndag!!

Halvtid härligt, nu är Pappan hemma igen om en vecka!

Jag har varit och kollat upp Raggans öron, det ser mycket bättre ut, så vi fortsätter pillra ett tag till, så får vi se hur det går. Hon är som Houdini; omöjlig att stänga in i buren. Jag försöker men varje gång jag kommer hem igen har hon tagit sig ut, jag vet inte ens hur hon öppnar låsen, för ingenting är sönder...... Skumt!

Jag tog de fyra stora till vändplan idag också. Första kilometern drog Hirre och Torstehn mig, resterande sträcka till vändplan drog Torstehn både mig och en motsträvig Hirvin! Hem fick Frida lösa av för fridens skull!

Hade bara liiiite för mycket kläder på mig idag, spännande med 2cm sikt i nedförsluten!!



Jägarexamen på kvällen, toppjakt på orre. Ingen svårighet att få igång pratet i den gruppen inte!!
Jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0