Vilodag

för draghundarna blev det idag. Istället fick jag besöka veterinären med Raggan för ett försök att få bukt med hennes öronproblem, hon har varit märkbart besvärad igårkväll och inatt. Kom hem med piller x 2 och örondroppar och en tid för återbesök på måndag.
En promenad med Torstehn och småttingarna till lilla vändplan, omkr. -6 härligt väder!! Trassel är nu iklädd tröja både ute och inne, ett måste i det nedrakade tillstånd hon befinner sig i. Kanske illa vald årstid för sommarklippningen, men jag hade inget val; det idoga snölekandet hade tovat ihop pälsen till bedrövelse och helt omöjlig att borsta ut. Bild kommer imorgon, om jag törs!! 
Lotta fick sig också en liten putsning med saxen idag, nu ser båda lite mer välvårdade ut!
Dock, som vanligt lite svåra att identifiera som pudlar!

Jägarexamen med gymnasiegruppen på kvällen, gott hembakt fika och mycket skrattande avslutade denna dag på ett trivsamt sätt! 

Kommentarer
Postat av: Mysan

ja jag hoppas att tröjan är rosa och fluffig så min lilla udelfjärtpudel inte fryser om svansen ;)

2010-01-20 @ 13:24:12
URL: http://mybrisbane.blogg.se/
Postat av: Mamman

Den är faktiskt blå och fet-cool!

Stickad!!

2010-01-20 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0