Å dagarna går så FORT!!!

Nu tillbringar jag dagarna på Rosehills, äter god mat, kladdar med lera och mår GOTT!!
I söndags fyllde pappan år, det firades naturligtvis med tårta när han kommit hem från morgonjobbet i Gävle!


Vi åt tårta tillsammans med anlända Malin, Ulf och Doris och senare på kvällen for vi till dem på middag






På tisdagkvällen var det tjejkväll på Rovdjurscentret med Älgjakt på menyn!
Behöver jag säga att vi hade kul????





Innan kvällen var slut hade vi förbättrat vårt skytte på älgbanan avsevärt, dragit en och annan lärdom av de olika älgpassen och avlossat runt 1000 skott!
Du kommer att gilla det här, vi tar väl och samlar ihop ett gäng en kväll så snart du kommit hem!!
:D :D :D 

Idag onsdag har varit ytterligare en kvav och mestadels solig dag på Rosehills, och jag har gjort mig en tillbringare för vatten.
Bild från produktionen kommer snart!!  På lite av varje!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0