Fredag kväll....

och jag är TRÖTT!!!!
Det är fortfarande supervarmt!
Igår var det Jakt & Fritids Dagen i Färila, vi var där hela dagen, först sprang vi omkring och skyltade upp till aktiviteterna längst bort, och på eftermiddagen passade vi luftgevärsskyttet!


Och här är från den andra stationen där det sköts 22 long!


Riktigt kul, kolbulle till lunch och två uppvisningar av Jocke Smålänning som jag tyvärr inte såg så mycket av då det första gången var så mycket folk....

Haha, ser du lerduveskärvorna??? :D

Under den senare uppvisningen var det lite lugnare, men då var jag fast vid luftgevärsskyttet så jag får väl tåla mig tills nästa år...!!

Idag har vi ställt iordning inför vernissagen på Rosehills imorgon!
Lagom varmt var det i glashuset, sådär 40gr.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0