Naturfotograf......

Jajjamän, idag har jag haft en, om inte "nära-älg-upplevelse", så iallafall en "intesåväldigt-nära-älgupplevelse"!
MEN...... kameran kom jag ihåg, så nu ska du få njuta!

En första glimt genom bilrutan....


Tänkte att jag kanske skulle kunna få en ännu häftigare bild om jag smög lite närmare.....
Efter en evighetslång ansmygning i den knastertorra undervegetaionen vid sidan av hygget...


Och för att ytterligare spetsa till detaljstudien, får du en närbild, endast möjlig tack vare min formidabelt högupplösta mobilkamera!!


VAD SA DU NU DÅ?????????
!!!!!!!!!!!
:D :D :D

(Det är en älgko....)

Kommentarer
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

N ä s t a n lika skicklig fotograf som dottern ; )



Kickan - jag jagar dig men får inget svar. Kan du slå en signal?



Kram,

Å.

2010-07-02 @ 13:41:06
URL: http://egetbevag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0