Tjuvstart på födelsedagen....!

Ha, grundlurad blev jag allt idag ska jag säga!
Skulle till skjutbanan för att hämta kvarglömd jacka..... JOJO!!!
Kom inte längre än till flygfältet, och där stod som av en händelse Stina och Bohman (som i "Pilot Bohman") och väntade!
Se och njut!!!





Gryttjen!

Du känner väl igen dig vid Dellenbanan, här satt vi och lockade räv härom året....!

Vi flög över vårt hus flera varv!

Över Dellensjöarna och Delsbo

.... passerade Hudiksvall.....

.... och ut över havet!

Avfarten från E4 till Ljusdal!

Ytterligare en liten titt på gården uppifrån!

Haha, vi har en bit till närmsta granne!  Zoomad bild på gården med tillhörande mark....

Älvbron vid infarten till Ljusdal

Och landningen!
 

SÅÅÅÅÅ KUL!
Fantastiskt vackert!! Åksjukepillren fungerade prima även i de värsta 360gr.sväng-dykningarna!

Dessförinnan hade jag också ytterligare en trevlig dag på Rosehills, har nu ytterligare två fat som ska få plats i köksskåpen hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-01 @ 17:45:56
Postat av: pia

Till Kickan



Stort GRATTIS=D

Jag misstänker att det är jämnt :-))

Hurra 4 gånger om!!!!



Från Kenneth, Pia och Linnea

2010-08-01 @ 17:50:52
Postat av: Kickan!

TUSEN TACK!! Ja, det är ju jämt, så nu får jag äntligen känna hur det känns att vara vuxen!

:D :D

Hoppas allt är bra med er, är ni fortfarande boende i Norge?

2010-08-01 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0